dinsdag 18 november 2014

Leren spinnen op de Margriet Winter Fair

Gisteren ben ik met een vriendin naar de Margriet Winter Fair geweest. Wijs geworden bij de Libellebeurs, vlogen we eerst naar de inschrijfbalie voor workshops.
We hebben twee creatieve workshops gedaan. We maakten een sleutelhanger.


Maar daarna namen we plaats achter een spinnenwiel! De wolkelder gaf deze workshop. Wauw, wat is dat moeilijk!
Sorry voor de onduidelijke foto....
Het was eerst al een hele toer om het wiel de juiste kant op te laten gaan...(hij ging zo weer verkeerd om..) en daarna bleek het een reuze karwei om het draad niet te veel te laten draaien....en ja hoor, krak, daar brak hij weer!
Maar leuk was het zeker wel! Ik heb me ook staan verlekkeren bij hun standje met echte wol. In de mooie kleuren van het schaap zelf, bijvoorbeeld. En dan die breinaalden: nummer 24!

Nu zitten ze niet al te ver bij ons vandaan, dus wie weet, ga ik toch nog eens een cursusje spinnen doen daar ofzo.....


1 opmerking:

  1. Ik ben op de eerste dag naar de Margriet Winter Fair geweest en heb ook een sleutelhanger gemaakt. Was een heerlijk dagje uit!!

    BeantwoordenVerwijderen