zaterdag 1 februari 2014

Niet stil gezeten.....

Hoewel ik hier al lang niet meer heb laten zien wat ik uitspook, heb ik toch niet helemaal stil gezeten....
Hoewel het tempo wel een stuk lager lag.
Ik heb weer meerdere projectjes opgestart.
Zo ben ik begonnen aan een truitje:

Ik poog een kleed voor mijn tafel te maken. Die hebben we frisgroen geverfd, maar helaas zie je er nu alles op....dus misschien is dit nog een optie om toch de vrolijke kleurtjes te houden....
Dit zijn de kleuren van tafel en stoelen...
In deze kleurtjes heb ik al meer gemaakt...

En deze week begonnen met een tasje om te kijken of dit lukt. (tapestry crochet).
Als dit lukt is het misschien ook wel iets voor Roemenië. (zie mijn andere blog)

Ik  hoef me dus niet te vervelen.....en dan liggen er ook nog altijd onafgemaakte breiwerkjes...help!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten